The best oncology hospital in HCMC. It is pretty good. Five stars are for the doctors and one star for the services. The doctors are nice and very good. However, the services here are extremely bad. In fact, for example, my Mom from Quang Ngai had a meeting with a doctor at BVUB (CS1, 3 No Trang Long, Binh Thanh) on May 24, 2021. When she came there, an instructor told her to come to CS2 in D.9, which is 17km away from the original meeting they made (without noticing my Mom before), then do a simple test for Covid-19 and then go home to wait for the result before meeting the doctor at CS2. I wonder why they can not do this simple task it in CS1 and send the results to CS2. If they change the appointment, they should notice the patient, but they did NOT and the officers said that the announcement was on the website. Also, my Mom went to CS2 in D.9 to get the result as requested, then a staff asked to come to CS1 at BT. But when my Mom went to CS1 at BT, once again they asked to come back to CS2. In summary, some staffs even did not know what they instructed to the patients, just give some confusing answers and done their jobs.
Bản dịch: Bệnh viện ung bướu tốt nhất TPHCM. Nó là khá tốt. Năm sao dành cho các bác sĩ và một sao cho các dịch vụ. Các bác sĩ rất tốt và rất tốt. Tuy nhiên, các dịch vụ ở đây cực kỳ tệ. Thực ra ví dụ như mẹ mình từ Quảng Ngãi có đi khám bác sĩ tại BVUB (CS1, 3 Nơ Trang Long, Bình Thạnh) vào ngày 24/05/2021, khi mẹ đến đó thì được người hướng dẫn bảo mẹ đến CS2 khám. D.9 cách chỗ hẹn ban đầu 17km (không báo trước với mẹ) rồi làm xét nghiệm Covid-19 đơn giản rồi về nhà đợi kết quả rồi mới gặp bác sĩ ở CS2. Tôi tự hỏi tại sao họ không thể thực hiện nhiệm vụ đơn giản này trong CS1 và gửi kết quả cho CS2. Nếu họ thay đổi cuộc hẹn, họ nên thông báo cho bệnh nhân, nhưng họ KHÔNG làm như vậy và các nhân viên nói rằng thông báo đã có trên trang web. Ngoài ra Mẹ em có lên CS2 ở D.9 để lấy kết quả theo yêu cầu thì nhân viên yêu cầu ra CS1 ở BT. Nhưng khi Mẹ mình sang CS1 ở BT thì lại 1 lần nữa họ lại đòi quay lại CS2. Tóm lại, một số nhân viên thậm chí còn không biết mình hướng dẫn gì cho bệnh nhân, cứ trả lời lung tung cho xong việc.